what a day

jaa, precis lika underbar som igår,!!
tur att jag har mina fina fina vänner
vid min sida hela tiden! och min födelsedag
kommer bli toppen, känns som om hela klassen
vet ngt utom jag ;o knäppt ! jaja, nog bubblat!
imorgon efter skolan, åker jag till åseda för att
vila upp mig tillsammans med joel & andreas (:
det gillas skarpt! miss you guys <3

på lördag är det fest hos effe, temat är "freaky hair",
på södag är det jobb, och förhoppningsvis träffa
marielle en stund efter det! har även barnträningen
på kvällen (y) great! hörs efter helgen, för datorn
följer inte med denna gång, om jag inte får ngt
arbete eller läxa! hopefully not.

KRAMAR!<3
erik mattsson är min stjärna! han räddar mina dagar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0