bullshit

istället för att prata bakom ryggen, säga saken man tror är sanna, överdriva, sprida rykten och snacka en massa kan ni väl istället gå direkt till mig och säga det! jag hör olika saker från olika människor! ingen är sann, alla bara snackar! de ända som är ärliga mot mig just nu är hannah,lina,marielle,elin&tobias! jag är glad att jag tog det snacket jag gjorde, jag är glad att jag pratade ut med elin, så är det bara! för jag vill inte ha några ovänner! så sluta snacka en massa skit... åh, blir så ledsen på detta!

Kommentarer
Postat av: Elin

Det är svårt Johanna. Jag vet. Och detta kanske inte är ett bra förslag, men tänk som jag: Nu vet du vilka du kan lita på.



Men jag är otorligt glad att du står för det :)<3

2010-04-17 @ 10:49:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0