med rätt vilja kan man komma hur långt som helst

för att må bra, måste man lära sig att våga gå vidare, så är det!

min dag har varit otroligt bra :) fina människor överallt, och så mycket nya lärdomar. Alla gör fel, alla gör misstag, och det bästa är.. att man lär sig utav dom! Jag har faktiskt pratat igenom allting med elin idag, och det behövdes, för så mycket snack, och så mycket skit det har varit, det är så otroligt dåligt! Det blir aldrig mer som vanligt, det vet jag, men man måste kunna gå vidare, utan att vara ovänner!
Fikan med Italientjejerna var mycket lyckad :) underbara vänner! Elin,Vickan,Anna,Hannah&Erika (: BIG love!<3

Kommentarer
Postat av: Elin

allt är som vanligt, men ingenting är som förr. Jag är så grymt glad över att du står för vad du tycker, och stt du lyssnade på mig. Och att vi pratade ut naturligtvis. För som sagt, du är en av dom få som jag verkligen bryr mig om! <3

2010-04-14 @ 22:05:15
Postat av: Johanna

Tack själv! Ja, man behöver verkligen prata ut, och står man inte för det man tycker så är det ju bara fel! Livet är för kort för att vara ovänner eller hata, (: <3

2010-04-14 @ 22:11:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0