vänskap

att ha en vän som alltid finns där, en vän som alltid bryr sig, en vän som alltid ställer upp.. dygnet runt, en vän som aldrig sviker, det är något alla önskar sig, något alla drömmer om! en vän som sprider glädje och lycka, en vän som bara sprudlar av energi, en vän som har världens bästa kramar och en vän som man saknar så fort man sagt hejdå till henne. tjejen som alltid är positiv, ser allt från den ljusa sidan, en otrolig förebild för många! tjejen som lägger ner hela sin själ för att lyckas, och som en gång, också kommer att göra det! min vän, som alltid finns där, min vän som aldrig ger upp, min vän som jag älskar! denna tjejen, en utav mina bästa vänner, Marielle Johansson, är en utav mina största förebilder, hennes energi, hennes glädje till livet, hennes underbara skratt, våra galna minnen, sjuka skrattanfall! vi har delat så mycket, och du är en utav de som vet nästan allt om mig. Att få vara en del av ditt liv, är otroligt stort, du är en utav de finaste människorna jag någonsin mött! Du har det där som alla önskar sig!


Kommentarer
Postat av: marielle

jag blir tårögd. du är så otroligt fin johanna! jag är lyckligast i världen som har just dig som vän. du är min solstråle! DU ÄR BÄST

2010-04-18 @ 13:16:34
URL: http://alltommarielle.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0