en vanlig dag

jobb idag, somvanligt vill säga (: 07-09.30 & nu har jag rast i 5timmar, sen är det på att igen. 14.30-21.30! affropasset igår med hannah & erika var nått så grymt roligt! :) skaka loss lite och röra på sig är aldrig fel, dock kanske jag inte är världens bästa dansare men det är skitsamma ;p kökpte mig även en ny väska igår & idag ska jag in och köpa mig ett par skor! de fodrade conversen är grymt snygga, så i min skohylla kommer de stå inom en snar framtid :D awesome! kan behövas varma skor nu när vi flyttar så jag får fixa mig ett par uggs också!

har även införskaffat mig blondinbellas bok, ego boost. & jag kan inte sluta läsa :) riktigt bra bok, där det står många kloka saker, och jag är helt säker på att den kommer hjälpa många unga tjejer! ett stort plus till bella verkligen!! nuuu: läsa & vila lite:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0