nystart

efter många om & men är nu allt ändrat inför Norge! hannah & jag flyttar själva, letar efter ny lägenhet förfullt och har många alternativ, ska ringa till en ikväll för ett möte angående en lägenhet i centrala oslo vilket känns sjukt gött. vi har tid på oss, allt känns bra och oj va bra vi kommer ha det :)

gårdagseftermiddagen spenderade jag med hannah, vi gick på fotboll, letade lägenheter, skrattade, pratade och tog sedan bilen till lina för att tillbringa våran kväll där vilket var väldigt välbehövligt! en helt galet bra kväll med skratt, prat & ännu mera skratt! dessa två tjejer är helt underbara och jag önskar att alla fick ha två som hannah & lina i sina liv!
idag blir det jobb på simhallen för första gången på några månader, ska vara vikarie.. kan inte direkt säga att jag ser fram emot det, men det fixar sig alltid! nuuu; slapppppp och lägenhetsletande! kraaam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0