they borrowed an angel, for 17years

mina vänner gråter, de vet inte vart de ska ta vägen. en tjej från norrhult tog igår sitt liv genom att hoppa från en bro. det var en av min kusins vänner, det var min bästa killkompis ex, det var många av mina vänners vän.. de fick låna en ängel, hon var sänd av en orsak.. att sprida glädje runt om sig! det vet jag att hon gjorde, för det har jag hört. jag tror att vi alla är änglar, sända av olika orsaker från himlen, vissa av oss får leva ut vårt livet till fullo, medans vissa får åka tillbaka, tidigare än väntat, så var det med julia. jag ägnar alla mina tankar och all min kärlek till hennes vänner, mina vänner, som får stå ut med detta lidandet. det finns alltid en väg ut ur lidandet, hoppas ni alla kan hitta den vägen..

Kommentarer
Postat av: Anonym

johanna, tack du är fantastisk.. jag önskar av hela mitt hjärta att hon har det bra nu,

2010-08-21 @ 16:37:20
Postat av: a

<3

2010-08-21 @ 16:37:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0