what a feeling

grymt, awesome, fantastiskt, galet, helt underbart :D

min kväll var helt sjukt bra (: härliga människor, bra musik, sjuk stämning, kul förfest (tack lisa & martin!) :D det blev oleo för våran del! himla kul faktiskt! jag bara log hela kvällen, skrattade som en galning, och hade otroligt roligt. träffade även mycket folk man inte träffat på länge, och det är alltid himla kul (: tobias följde mig till bussen, sen åkte jag hem tillsammans med linus, hannah, simon, martin, sara & linus kompis.
Tack för kvällen (:
nu är jag i åseda hos mormor & morfar och blir här hela dagen :) hoppas på att få träffa några gamla vänner iaf! annars ska jag bara ta det lugnt, gå en sväng i fina åseda!
ibland är det svårare att gå vidare än vad man tror..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0