2010

alltså, hur sjuktlåter det inte? 2010..?
jag tror fortfarande att det är 2006 när
jag ska skriva under datum..
det är sinnes hur snabbt tiden egentligen
går, men tur är väl det, för tro det eller
ej, så har detta året varit ett år jag
lärt mig så otroligt mycket nytt på.
jag vill bli äldre, jag vill utvecklas,
jag vill hjälpa & jag vill se mera.

min nyårsafton var helt underbar! middag hemma hos mig först med 10 fina vänner, lite mys & singstar. sen in till staden för att vandra upp mot söder, till Johanna! och MARIELLE! :D:D:D där blev det lite paaarty tillsammans med grymt mkt folk, innan klockan slog tolv,då sara, totte & jag sprang ner till växjösjön:) supermysigt. marielles vänner är helt fantastiska, allihop, och jag säger bara ALEXANDRA EK! skönare tjej får man leta efter :D att se marielle var den största lyckan på hela kvällen, OJ som jag har saknat henne :) vi kollade på alla raketer, träffade massa folk & bara njöt av allt!
hannah & totte sov sedan hos mig, och vi skrattade oss till sömns, (: fina människor det där!
idag på förmiddagen, när vi vaknat, tog totte, jag, hannah & sara en långpromenad, otroligt skönt :D sen kom elin hem & vi hade mkt o prata om (: jag kommer sakna min skånetjej! och min skånekille med för den delen.. nu har jag gått en långpromenad med simon&sara, dim är otroligt fina, <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0