6 billion people in the world, 6 billion souls, and sometimes..

... all you need is one.

man kan inte styra över sina känslor, det är omöjligt, det är svårt, det går helt enkelt inte.. tyvärr, men så är det. jaja, nog bubblat.. jag har haft en helt underbar vecka, fullproppad med saker runt omkring mig! jobbjobbjobb, vilket tar upp en stor del av mitt liv, men som jag också älskar, så sjukt mycket :) öland med familjen, en underbar dag, solsken, bad, glädje, stan och fint sällskap.. nattbad i solnedgång vid jockes stuga med otroliga vänner, grillad mat, mys och mycket prat! en fredgaskväll med fina frida, god mat, problem med grillen, mys & prat om allt mellan himmel och jord! gaalet bra <3 sånna kvällar behövs! dagen igår spenderades på idrottskliniken, sen allsång i linneparken med fina vänner och därefter bio, eclipse:) idag blir det mys med lina&hannah på staden! livet leker, och jag mår kanon :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0