living in a dream

jag har tränat idag, jag har tränat minst 2 gånger i veckan de senaste veckorna, jag har tränat hårt idag, jag har byggt upp mina muskler i 5 veckor nu, jag har fått tillbaka viljan och styrkan, jag har fått lov att träna mer, jag har fått lov att jogga, jag har bevisat för mig själv att ingenting är omöjligt, bara man tror på det. jag log hela träningen, jag log fast än att jag höll på att dö jag log även om min kropp bara sa nej, det var underbart!! jag fick andnöd, jag skakade, höll på att svimma, men jag gjorde det, jag hade inte ont!! box-pass tillsammans med carro stod på schemat och vi kämpade som djur, rätt ut sagt :) och OJ va kul det var :D:D:D jag är världens gladaste!!
nu ska jag sova, imorgon blir det jobb 7-10, sen 14.30-09.00 på onsdagen :) awesome!!!! KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0