du behöver aldrig mer vara rädd

kvällen igår tilbringades med 3 utav mina allra bästa vänner :) hannah, tove & carro, massa prat och bara-vara-tid behövdes verkligen. ni är underbara, helt fantastiska! & trots mina fel och brister så finns ni alltid där! tack & otroligt mycket kärlek till er.
idag blev det gemlas skolavslutning med jocke, sång och musik, vilket var enormt fint! hannah&jag tillbringade sedan våran dag på en utbildning om utvecklingsstörning! sen träffade vi jack & erik och nu ska jag ta det lugnt ute i sommarsolen :) imorgon & på fredag blir det sommarintroduktion inför jobbet! KRAM

Kommentarer
Postat av: Carro

Du är fin vännen! <3

2010-06-16 @ 22:30:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0