ljusblåa dagar seglar förbi,

under dessa dagar, dessa underbara dagar har jag verkligen NOLL tid till att sitta här och datanörda mig, därmed min sjukt dåliga uppdatering. men iallafall så tar jag vara på varenda solsekund, jag njuter av värmen och solen, tar det lugnt, umgås med vänner dagarna igenom och bara lever livet.

min midsommar var heelt underbar. 16glada själar samlades ute på hagavik och bara nöt av kvällen, men innan dess hade vi haft det traditionella midsommarfirandet i gemla, fiskedamm, korn med bröd, trollkarl, lotterier, misommarstång+dans, musik, glädje, skutbana, bollkast och pilkast, fik & otroligt härliga människor :) hannah, jag och louise tillbringade sedan somsagt kvällen med underbara människor tillsammans med 5kamp, lekar, mys, skratt, musik, dans, prat, grillning och en himla fin kväll. kvällen avslutades sedan med nakenbad ute i annevik med nästan allihop :) det var helt sjukt skönt. varmt i vattnet, otroligt fin himmel, och vågorna som svaplade mot stranden :) känslan!!

dagen idag har spenerats på ikea med pappa, mycket inhandlades.. jag älskar ikea :D & äntligen sätter vi igång och gör om mellanvåningen :D awesome! nu ska jag ut på filten med spotify och ta vara på de sista soltimmarna, sen åker jag & badar med eric och martin :)

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0