thats the way it is

du ska veta att jag saknar dig.
det finns känslor som tar slut
du ska veta att att jag inte glömt.
det finns minnen som aldrig suddas ut.

sommarlov? frihet? glädje? lycka? studenten?
jag har ännu inte smält det, tror inte jag kommer göra det på ett bra tag! nu är allt slut, ID07b.. aldrig mer?  det känns helt sjukt. men vi sa aldrig hejdå, vi sa bara; vi ses igen :) för trots allt, så är detta bara slutet på en liten del av våra liv, men början på något så mycket större och starkare! jag vet att vi kommer lyckas, jag vet att vi kommer komma långt, jag vet att alla är så otroligt starka, vi är en bunt fantastiska människor.. jag tror man glömmer bort det mitt i allt, men det finns där inne nånstans och jag vet att rätt många i min klass läser min blogg så ta åt er, ni är fantastiska, sluta aldrig tro på er själva!
nu över till nått annat.. lördagen i åseda var otroligt bra :) nya ansikten, gamla vänner, dans, skratt, mys & en galen kväll, kunde knappt bli bättre faktiskt, jag behövde det! gårdagen, och även idag tillbringades hemma, jag kände att efter en studentvecka behöver man några dagar för att återhämta sig :) sen börjar jag jobba! awesome :) magnetröntgen på torsdag, ÄNTLIGEN :) efter nästan 7 veckor ska jag få reda på vad som egentligen har hänt med mitt knä. sjukt skönt.
nu ska jag iväg och träna mina underbara ungar i friidrott :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0