en doft av sommar

kvällen igår var grym (:
först tränade jag folket från värnamo efter att ha blivit inringd ännu en gång :D awesome. sen åkte hannah&jag på möte på venezian med friidrottstränarna, mycket trevligt :) därefter stod fest på schemat, gustav, och 3 av hans vänner hämtade oss vid norremark. vi åkte till festen, där det var otroligt mycket folk! bland annat totte, ida, gustav, alle, mange, jonna, malin, sen runt 12 stycken jag aldrig hade sett! det blev lekar, skratt, grillat, prat, fjant, galenheter och ännu mera skratt! grymma människor det där (: kul att lära känna nytt folk också, som alltid vill säga ;)
idag ska jag jobba med fina anna :) mellan 13.50-15.20, kanon! PUSSS

Kommentarer
Postat av: Gustav

Jätte kul att ni kunde komma. Snart dags igen tycker jag :P...

2010-05-19 @ 16:17:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0