is it true?

sovmorgonen idag var grymt skön och efterlängtad! kände att jag behövde sova ut lite :) jag träffade tobias en snabbis på stationen innan pappa och jag åkte till sjukan, som egentligen bara skulle bestå av att jag skulle få ett taxi-intyg.. men icke sa nicke! jag fick för det första reda på att min förra doktor blivit sparkad, sedan tyckte den nya doktorn inte att det lät bra alls med mitt knä, så han antog en minisk-skada, så nu blir det att åka till ortopeden och kanske göra titthål! LOVE IT... not.

jaja, nog bubblat om det :) jag jobbade iallfall 8timmar efter detta besöket, och de 8 timmarna var grymma!:D skratt gånger tusen, underbara jobbarkompisar och många nya lärdomar (: imorgon ska jag äntligen få fika på stan med min älskade saknade marielle! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0