PUBRUNDA 2010

SÄG OH AH KATEDRAL SÄG OH AH KATEDRAL..
så  lät det när katedrals båda grupper intog växjös storgata :) vilken känsla, vilken stämning, allt var helt galet :D det ända jag gjorde var att hoppa o njuta nästan, verkligen ta vara på tiden!! nu kände man att det snart var slut.. det blev westside-grace-sports-båten-oleo. alla underbara männsikor, alla galna klasskompisar, allt var helt enkelt grymt! :D trots krycksen så hade jag en oförglömlig kväll!
idag blev det jobb mellan 07.00-10.00, sedan sjukhuset (: jag var hos en knäspeciallist som nu berättade för mig att det kan vara korsbandet, och därför ska jag göra en magnetröntgen och därefter se om det blir operation! nu ska jag få en skena, så jag slipper vara så ostabil i knäet iallafall :) skönt att det går framåt :) ikväll blir det mys med fina vänner! KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0