who am I

fantastisk helg, grymma vänner, god mat, sol och slapp!
min dag har spenderats tillsammans med familjen och kusinerna i åseda hos mormor&morfar (: där blev det sol, mys, god mat, efterrätt, fina vänner, fotboll och godis! kom hem runt 20.00, och efter det har det bara varit slapp, jag var grymt trött, och har vilat en stund! saknade andreas ringde precis, och nu har vi pratat ett tag om allt mellan himmel och jord, han är underbar den killen! synd att man inte träffas oftare än vad man gör.. han, tillsammans med 3 andra killar förändrade min livsyn och min syn på killar! ni är fantastiska, synd bara att de själva inte förstår det.

Kommentarer
Postat av: Liselotte.

Så fina bilder! :) <3

2010-05-24 @ 20:25:25
URL: http://lottelise.devote.se
Postat av: Elin

Ni är så himla fina!

2010-05-24 @ 22:05:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0