19!!

riktigt såhär glad är jag väl inte över att bli 19, men det är alltid kul att fylla år :) ett år äldre, vilket betyder att jag numera får betala mer för att åka buss(går över till vuxen), STORT, och sen kommer jag att få betala för att gå till sjukgymnasten.. ja, det har även sina nackdelar med att fylla år! ;p dock blir man ju himla rörd när man loggar in på facebook idag och ser att jag har 201 händelser, & det kommer bara mer och mer :) jag tänker aldrig på att jag verkligen har så många vänner! man glömmer lätt bort det mitt i all stress nu inför norge! iallafall så var jag helt uppe i att skriva tack till alla, men blev då istället blockerad från att skriva i folks loggar/svara på kommentarer eftersom att jag överanvänt funktionen! TACK FACEBOOK, snällt! jaja, får vänta några timmar helt enkelt :) Tusen tack iallafall :)
gårdagen i åseda var grym :) umgicks hela dagen med kusinvitamin matilda! kollade även hockey på eftermiddagen och efter det blev det en promenad med andreas, anton o joel vilket var himla behövligt :) fantastiska människor! glädje :) stannade även kvar i åseda inatt efter många om och men! långpromenad i morse med mormor, god mat och mys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0