allt som är bra med mig...

har jag förmågan att glömma bort





efter ett 13timmars-pass på jobbet igår kände jag att jag är väldigt värd att vara ledig idag :) hann även med en välbehövd fika vid växjösjön i solen med två underbara själar. miriam & anna! idag vaknade jag runt 9, tog en långfrukost och myste ner mig i en fotölj. tog sedan en långpromenad i det underbara sensommarvädret, solen sken och jag gick med hög musik i öronen! nu sitter jag ute på altanen, njuter av solen & tänkte snart cykl ner till macken för att köpa lite bakgrejer och sedan baka kanelbullar :) runt halv3 kommer erika hem, och då blir det promenad med henne och sedan åker pappa, chrille & jag till ljungby för att hälsa på farfar! love life!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0