en dag i oslo

upptäckterna, glädjen, skratten, lägenheterna, staden, människorna.. oslo är fantastiskt!! nästa vecka, onsdag 22 september planerar vi att flytta. vi gick på två lägenhetsvisningar igår, fick den sista, men kunde inte stanna tills idag och skriva på kontraktet eftersom att det strulade till sig med boende, vi åkte hem ist, i hopp om att ha lika tur då vi flyttar upp nästa vecka :) ska då bo hos två glada själar från växjö :D galet bra! vi älskar oslo, parkerna, staden, havet, taket på operahuset där vi kommer tillbringa många solnedgångskvällar, alla norskar, ååh!! idag har jag sovit hela dagen.. åkte från oslo 23.00 igår kväll, kom till göteborg 02.45, spenderade natten utanför centralstationen i vä'ntan på att stationen skulle öppna och vi kunde ta tåget hem. hemma i alvesta 08.40, kom hem, somnade runt 09.00, och vaknade igen 16.00 :d himla gött. hade inte sovit sedan fredagkväll typ. ;p bara under buss & tågresan, men det är inte många timmar! nu är jag utvilad och ska ut en sväng & promenera (som om vi inte fick nog av det i oslo!!). gick 2mil totalt under en hel dag. men ooooj va vi älskar lägenheterna och miljön :D wiiihoo! alla som missat oslo, har verkligen missat otroligt mycket! nu ska jag ringa världens finaste oskar, :)

Kommentarer
Postat av: Sara

JOHANNA!!!! du kan inte åka då... jag kommer ju hem den 23. Det här tycker jag inte om.. :( RING MIG! <3

2010-09-13 @ 21:12:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0