God bless the broken road

en helt underbar helg med mina fina friidrottsungar trots omstädigheterna (: jag älskar dom, dom är helt fantastiska och ger mig så mycket liv & glädje så det knappt finns ord för det. jag hatar, mer än allt annat att jag ska lämna dom, men samtidigt vet jag att jag behöver det :) kommer ju trots allt tillbaka. helgen var iallfall helt grym, allt var galet bra! & alla resultat var helt sjukt bra! Lina, att du äntligen fick lyckas betyder allt för mig, jag hoppade, skrek och grät av lycka! :D haha, fick även prata ett tag med min lilla vän sara, allt vi har missat, allt prat.. vi hann med lite, men middagen på hotellet skulle serveras så jag va tvungen att lägga på! men dina framgångar, din lycka och glädje betyder himla mycket för mig tjejen!

kom hem igår, och tillbringade min natt i åseda.. hann därför med att umgås en stund med marcus & joel på kvällen vilket verkligen behövdes! kom hem imorse och åkte direkt till sjukan som jag sedan spenderade några timmar på.. nu ska jag ligga framför tv.n hela dagen och bara vila :) har fått en snygg, lila/röd lånebil med! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0