happiness

igår när jag kom hem väntade pappa på stationen, kom hem till en glad familj som välkomnade mig så glatt :) många skratt, mycket prat & ja, jag tycker verkligen om min familj! en timma efter att jag kommit hem, kom en glad oskar hem till mig :) det blev prat, mys & skratt, precis som vanligt. somnade rätt tidigt. på morgonen följde han med mig till sjukhuset, han bestämde sig för att han skulle sitta jämte & hålla handen.. gissa hur det gick? han vågade inte ens föjla med in ;p haha. men iofs hade jag inte heller gjort det frivilligt. vi gick en runda i skogen, sen blev det hem för att kolla på Mamma Mia, jag somnade.. så kul är det att kolla film med mig, det är därför vi typ aldrig gör det ;p det finns roligare saker än film.  jaja, nog bubblat.. nu ska jag träna mina småttingar sen blir det promenix med jocke och därefter idol :D awesome.



vi kommer förresten åka till norge den 3oktober som det var bestämt innan :) ska bo hos josse & hanna! så nu ska jag försöka boka in lite tid för mina vänner.. som jag verkligen känner att jag glömt bort mitt i allt jobb & resande..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det var den absolut bästa nyheten jag fått på länge! Du måste vara hemma i helgen för jag behöver ett ordentligt snack med dig, behöver få prata och behöver få kramas och få umgås med min favorittjej! :)

2010-09-21 @ 17:34:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0