3 augusti !

städningstädningstädning , joo, justprecis vad min dag har bestått utav ! :)
tänk att mitt rum va så stökigt att det tog en halv dag o städa !
sjukt mkt grejer slängdes, o nu finns knappt ngt kvar .
skönt egentligen, att ha ett rum som inte ser ut som ett bombnedslag.
röjde bort det ena o det andra, från påskpynt till julpynt .
tomtarna har nog stått där i 2 år nu ! :o upps,

vid klockan 6 va allt klart, då hämtade jag Maya & Michelle för att ta en cykeltur med dom !
michelle på cykel, jag på inlines hållades i maya som lär sig cykla ;p
en spännande färd som slutademed att maya cyklade heeela vägen hem, själv, utan att jag höll i henne ! :o
hejja ! :D
värdens sötaste ungar är det där! :) <3

ikväll blir det alvesta med carro, till Dan & Marcus, o ngr kompisar till dom!
hoppas på en trevlig kväll!

byebye, äppelpaj !
                              

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0