"vi hade iallafall tur med vädret"-igen

bion var verkligen en hit måste jag säga, fy vad vi skrattade :)
Mamma,Pappa,Mormor,Jag,Adam,Oskar,Pia,Johan,Jonny
Roger och Catta hade en mycket mysig kväll tsms :)
bion bjöd på mycket skratt, och fullt med folk va det också.
tack för en helmysig kväll fina människor, <3

dagen har också tillbringats med världens bästa tove :)
och det innebar sjukt mkt skratt, det krampade i magen och
jag fick ingen luft, men det av det verkligen värt :p
Tove behövs i min vardag, så är det bara, <3

nu är klockan halv ett, och nyss skrek mamma nerifrån att
det har krupit in en råtta i skaffriet, genom ngn ventil, FATTA vilket
kaos det är härhemma, pappa står med en sopkvast och mamma på en stol.
mormor har gömt sig på toan och jag sitter i min säng
helt livrädd ;o haha :p hoppas föritusan att dom får bort äcklet !!

imorgon är den en mysig julmarknad i gemla :) så nu ska jag sova lite
innan jag vandrar runt på gemlas stora gator ;)
godnatt !


Kommentarer
Postat av: Tove

Hahaha det bästa var ju helt kalr moder teresa :) <3

2008-12-07 @ 19:22:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0