13 juli ,

tävling idag, och jag va inte ett dugg laddad för det !
kände mig seg o trött !
men glad o förväntansfull på hur det skulle gå, det va jag !:D
jag verkligen älskar känslan, att bara komma till en friidrottsarena,
att se allt folk, alla skrik o all gemenskap !
en stoor familj är vi allihopa, känns det som !


åt lite med erika först när vi kom till helsingborg efter måååånga felkörningar o mkt skratt ! :D haha
sen va det uppvärmning som gällde !
träffade också emma som jag har saknat en massamassa !! <3
det kändes ändå helt OK efter uppvärmningen, men ändå lite seg !
hoppade in, oh alla inhopp gick åt skogen !
tappade en del av min positiva inställning då, blev rätt sur !
men när jag träffade sandra,carro o sara, så vände allt !
jag skrattade, o tänkte : vafan, jag kan inte göra mer än mitt bästa, kötta nu johanna !
hade ni int kommit då, så hade jag tagit ut all min ilsa på pappa !
det ville jag verkligen inte !
jag hoppade första, och OJ vad bra det kändes ! :o
o långt va det med ! meeeen övertramp !
dom två sista va också det ! HAHAHA !
usch , HEJJA MIG ! (y) efter längden kom Alexander,Sara,Carro och Sandra till mig !
och åååh, va glad jag blev !
det lyste nog !:D haha !
och efter massa prat o skratt med sara o alex, va det alex tur att springa , det gick kalas !
:D
umgicks md han sen ngn timma, tills jag skulle åka hem !
sara hoppade BRA i längden, <3 du är bäst vännen !
BORÅSARNA !<3

alla ord, alla skratt, allt prat & alla knäppa saker , det är heeelt galet !
röda rabarber , HA-HA-HA
alex&zacke ni är knaaas ! xD
vi syns på laxaspelen !<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0