no boundaries

har fortarande skånebesök, och förhoppningsvis kommer det ännu en skånekotte hit ikväll :D lämligen totte^^ (klyftigt johanna, klyftigt) jaja.. iallafall så storstädade elin&jag mitt rum igår, och jag kan meddela er om att det verkligen, verkligen behövdes! nu är det rent och fint utan massa sladdar på golvet! vi hann också med att åka till stan en sväng, sen träna med erika. Martin&Simon kom sedan o hälsade på, och medans de andra dampade i sängen, kollade jag datorn. Sen blev det film & så.  Vi somnade sedan tidigt elin & jag, sköööönt!
nu har jag fixar och trixat i elins hår, och som tur väl är, så sitter öronen fortfarande kvar! phuu.. (: nu är det snart nytt år.. sjukt egentligen ;o allt har gått otroligt snabbt! men jag har haft det bästa avslutet på året i varje fall.. elin&totte :D kan inte bli bättre faktiskt. PUSS&KRAM! <3


lilla bull :D:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0