a beautiful morning..

solen bara steker & snön glittrar på marken & träden :)
ååh, va fint (: jag vaknade för en stund sen, har varit
nere och keekat frulle ! nerifrån dunkar mormors
dansbandsmusik och här uppe ligger jag i min sköna
säng och ska snart byta om för en morgonjogg !
så sjukt skönt att bara kunna ge sig ut o jogga, utan att
ha ont i halsen eller ha feber ! (y)

klockan 04.00 inatt börjar det vibrera satan under min
kudde, mobilen ringde, o jag v inte riktigt medvetande,
eftersom att jag hade sovit i 3h då .. men jag vaknade till,
och fattade att det va Zacke ! med ett leende på läpparna
svarade jag, alltid lika kul när han ringer :)
vi pratade ett bra tag, om alt möjligt ! du är bra vännen, <3

det underbara januarivädret är tillbaka :)
ha en fin dag !<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0