HANNAH ANDERSSON !

min bästa vän, & nu också min idol :)
efter så många motgångar och med världens SÄMSTA
självförtroende, har hon nu ändå kämpat sig tillbaka!
och ÄLSKAR det hon gör :) tävling i helgen, och jag har
varit klistrad vid telefonen i väntan på rapporter !:D
1.a - 400m, 61sek :D peeers med 1 sekund :)
1.a - 800m, 2.35, rätt långt ifrån pers men hon gjorde det!
trotts att hon va så sjukt nervös !
hoppas nu att detta ger henne lite bättre självförtroende
och att hon själv förstår att hon ÄR duktig :) för det är hon !
hon är den kämpen, och hon har viljan :)
Jag har hoppat runt här hemma nu i säkert en timma
och bara varit sjukt glad för hennes skull !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0