äntligen

äntligen detta underbara sommarlov som jag sett fram emot till tuuuusen ! nu är det bara en dag kvar, helt galet (: känns dock inte verkligt, men whatever !;D dagen har varit sämst till att börja med.. grät mest i skolan. men underbara vänner finns det ju :') <3 sen gick carro, hannah och jag ner till stan, fixa studentpresenter och såå . pengarna tog dock slut ;o ojoj ! så vi fick plocka blommor och skriva denna underbara dikt : - ERIKA, när du ser denna bukett behöver du inte kräkas, för det är faktiskt tanken som räknas. Det tog "a long time", men ändå blev det bara slajm. Men när man inte har några pengar kvar, så får man ta det man har ! RIKTIGT STOLT ! det är min kära vän carro som har diktat medan jag kom på idén :D det blev sedan studenfest hos erika efter alla alla studnter sprungit ut frånkatedral! mycket trevliga människor = en mycket trevlig kväll :D greeeeejt ! nu har jag spenderat en timma med carro ! haha, och jag kan lova er att hela timmen bestod utav skratt! DU ÄR TOPPEN! elin & simon ringde också från deras klassfest! :) åh, dom människorna tycker jag mycket om :) nu ska jag sova ! imorgon vid halv 7 ska jag vara klas, för då ska jag till carro och hjälpa henne :D sköt om er ! PUSSSSSSSSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0