what a wonderful day


åh, vad jag verkligen älskar detta vädret :) mormor & jag har varit ute på en långpromenad, 1,5 timmar (: sen fikade vi hos en tant, som har en utvecklingsstörning, Ulla heter hon :) och det är en underbar tant ! hon är så snäll & söt ! o villa alla väl ! dockor har hon också, 50 stycken typ, som hon tar hand om, precis som om de vore hennes egna barn ! 10000olika fotografier överallt har hon med, o där jämte sebastian & hans bror, sitter jennie&jag i varsin ram! hon skrattade så mkt så hon grät ;p berättade hur mkt hon tyckte om mig, o hur söt jag va ! då blir man glad :) nähe, nu är det mat som väntar (:
sen ska mormor o jagut i solen o dricka te !:D mysigt ! kvällen kommer tillbringas med Marcus,Sebbe,Andreas&Joel, kanske ngn mer, hockey o film :) gööött mos! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0