because of you

min helg har varit toppen :) jättemysig ! somvanligt när
den tillbringas i åseda ! dagen idag började klockan 11.00,
jag pratade lite med andreas, innan jag cyklade ner till
konsum för att lämna en dags försenad film ! inte bra.
sen blev det kalas för morfar & jennie, sjukt god mat,
Porterstek, helt galet så gott det är ! jag slukade i mig 4
portioner ^^ (y),  kusinerna, jennie & jag umgicks en stund:)

Min största mardröm,  var att gå in i den hemska simhallen
i åseda, där mitt liv förändrades den 17februari, jag hade lovat
mig själv att inte gå in där mer.. men idag, så gjorde jag ngt
som jag är stolt över, jag bestämmde mig för att gå in där,
o visa att jag kunde klara det. jag skakade, hade tårar i ögonen,
blundade och va sjukt rädd, men jag klarade det. jag klarade
att se det svarta däcket, den botten, och det vattnet ! I did it !
:D:D adam&jennie skulle bada, så jag va med och kollade
bara :) sen blev det tårta och mys hos mormor (: fotboll med
marcus, joel, andreas och jennie sen :d jag tog sedan på mig
kragen och övningskörde hem :D nu ligger jag nerbäddad i sängen
o ska snart kolla film ! men vid 20.00 kommer martin in, så jag
väntar på det :D take care !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0