hallelujah

en häärlig dag :) sovmorgon till halv 2, tyskanationella i 40min, sen
staden med erik,hannah,tove&louise (: träffade också på marielle.
bussfärd hemåt vid 16.20, och därefter ungdomskväll i macken
med carro & mkt annat folk :D mysigt ! carro&jag fick sedan lite ryck,
började fjanta oss o spela in ngr låtar med hennes kamera, när vi
sjöng ^^ haha, resultatet kommer snart upp på bloggen, så var vaksamma !
haha ;) mycket kul, och sjukt mkt skratt ! jag förstår att carros mamma&bror
satt och njöt av våra ljuva stämmor i vardagsrummet ! :D TACK carro,
för en superfin kväll, du får mig att må bra ! love <3

Kommentarer
Postat av: Carro

jag älskar dig <3

2009-05-07 @ 22:56:16
URL: http://carolineglaans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0