inspiration

att vara tränare är underbart, tro det eller ej ! att se barn ha kul, älska det de gör, vilja springa, vilja utvecklas, och inte klaga, utan bara älska det de gör helt enkelt , åh, det är inspirerande ! Även om jag verkligen inte ville åka dit idag, ville inte, orkade inte, så gjrde jag det ändå, va ju så gott som tvungen ! och jag är glad att jag gjorde det ! dels fick jag prata med världens finaste miriam, som hjälper så sjukt mkt mer än hon tror ! hennes ord, hennes tro och hennes underbara personlighet. det uppskattas . Hon hjälpte mig också med träningen, TACK vännen<3 och tack underbara linn&bea som sprider glädje när dom tränar ! :) n kommer lyckas, för ni är så fina tjejer  . nu väntar duschen, anslappningsbandet & packning. <33

Kommentarer
Postat av: LOUISE

Ja, små barn är så härliga. Det klagar aldrig och bara har kul!

2009-05-15 @ 09:01:39
URL: http://lnyberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0