stek,vänner,grillning,basket&musik

min dag har varit helt galet bra (:
har umgåtts med marcus,Joel&robin
så gott som hela dagen (: sebbe,freddan,
rasmus & oskar har också funnits med
i min dag! basket,och stek på gymnasietaket
på förmiddagen, sen inlines och mjukglass med
mackan,joel & sebbe, det blev sedan attt fixa
grillsaker innan vi begav oss till gymnasiet för
att grilla, spela basket, lyssna på hög musik
och bara vara :) en helt underbart mysig kväll (:
slutade hemma hos robin, med 4 trötta killar
och en sjukt trött tjej! nu sitter jag här o drygar,
borde sova ! hoppas alla har haft en bra kväll :)
jag har världens bästa killkompisar ! ♥

marcus&robin :)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0