utbildarutbildning

OJOJOJ, min helg har varit så otroligt bra :) helt galet! utbildning stod på schemat Fredag-Lördag! Jag tog därför ledigt fredag, och tog tåget mot göteborg tillsammans med Martina&Josefin :) kom fram, träffade två underbara själar; Sara&Rebecca! vi tog spårvagnen mot Majorna där vårt hotell fanns! otroligt fint hotell, grymma sängar och otroligt god frukost. Vi började utbildningen med presentation,  därefter mys och skratt med ett 20tal människor från hela sverige! att träffa nya människor är något av det bästa jag vet :D det bästa är att vi alla är så otroligt lika i sätten och har grymt kul ihop. föreläsarna var även dom i en klass för sig självt, Anna och Annika! underbara tjejer :) allt ifrån lek till diskussioner till mat och till föreläsningar hanns med och under två dagar har jag fått i mig tre pizzor, ibland är livet allt bra :D igårkväll kom jag hem efter en rolig tågresa med sebbe, martina, josefin och anders! aaawesome!
-Fotleken, Amöban, Foton, Nya vänner, Galet, Mys, Skratt, Prat gånger tusen, Jonny, Friidrottens hus, Massage, Erfarenheter, Nytänkande och ännu mera skratt! Nu är även jag utbildare och det kommer bli så otroligt kul att åka runt och sprida glädje, lära ut och stå framför unga svenska friidrottstränare och förmedla den lyckan jag har inom friidrottens alla områden.
idag har jag jobbat hela dagen :) nu ska jag vila upp mig inför en grymt tuff vecka med 19timmars jobb totalt, och utöver det ska jag gå i skolan och hinna plugga :D det bli spännande, men jag har klarat det förr, och mina jobb är grymma :D:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0