close

betala depositionen av lägenheten; CHECK
handla en del av vad som ska med till oslo; CHECK
kopiera CV.n och anställningsbevis + betyg; CHECK
för första gången i mitt liv tar jag tar i saker lite innan det blir panik!! det är 4 veckor tills vi åker, men just nu vill jag inte skjuta nått framför mig, vill ha allt klart så snabbt som möjligt :) nu är det nääääära! nästa vecka har vi nyckeln och då åker vi upp till Oslo för att kolla på vår lägenhet! kan inte bli bättre.
idag blir det en härlig slappdag! det regnar ute, och jag tycker det är himla mysigt! ska nog bädda ner mig ute på altanen med en mysig filt och min bok! Kärlek

Kommentarer
Postat av: tove

ojojojj så hurtig du är ;D allt mitt är uncheck men jag får ta och bättra mig, är alltid ute i sista minuten :P

2010-08-25 @ 19:15:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0