i´m only me when i´m with you

idag har jag slappat mest hela dagen, känner mig som en hösäck! men vissa dagar får det faktiskt vara så också :) särskilt nu efter en hektisk sommar, med jobb gånger 10000. hösten börjar komma fram mer & mer, igår under min kvällspromenad var det bara att ta på sig en tjock stickad halsduk, mysiga kläder och mössa. & faktiskt; så gillar jag det, himla mycket till & med! hösten må vara världens mysigaste årstid! även om sommaren är underbar även den :)

imorgon blir det staden med Lina under min rast från jobbet! guu som jag saknat henne :) &nu ska jag prata med världens finaste killkompis, som numera inte bor bara 4mil från mig, utan typ 24..  fina Oskar, jag saknar dig, heeela tiden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0