it´s a beautiful day

gårdagen var perfekt! roddbåt, solnedgång, skratt, prat, blåbärsplock, värmeljus, ingen el, inget rinnande vatten, vedbrasa, filtar, god mat, glädje, utsikten över sjön! ta mig tillbaka dit, jag vill inte att verkligheten ska komma ifatt. men jag njöt av varje sekund igår och det är huvudsaken :)

på tal om nått helt annat så är biljetterna upp till Örnsköldsvik bokade nu, och den 15 september bär det iväg, :) så sjukt gött att komma iväg till ett nytt ställe, och ääääntligen träffa lilla lina igen! (: nu blir det godnatt för min del, jag är helt slut! kärde ett monsterpass på idrottskliniken med hannah&joakim innan! core/spinning! sjukt härligt pass, men jag var som en vattenpöl hela jag ;p imorgon blir det åseda!
kärlek <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0