our song

en heldag i åseda, vilket var välbehövligt (: hann till&med klippa mig, det var ju trots allt 1år sedan sist ;p jag spenderade min dag tillsammans med en otroligt fin vän, andreas! det blev prat, skratt & en cykeltur! mormor bjöd som vanligt på mycket mat & fika, hon är allt bra min mormor. vi åkte hem runt 17.00 & nu ska jag snart umgås med tove. dessa dagar då man äntligen är ledig, passar perfekt till att spenderas med vänner :) helgen kommer stavas; jobb, jobb & jobb! 9-22 lördag, och 9-22 söndag, awesome.

Kommentarer
Postat av: LOUISE NYBERG

Sv: Tack fina vän! Det ska jag! :) <3

2010-08-13 @ 20:44:18
URL: http://lnyberg.blogg.se/
Postat av: Lina

du kan klippa dig här uppe nästa gång, det är svinbilligt! jag klipper mig jätte ofta nuförtiden, just för att det är så billigt ;) haha jag längtar efter dig <3

2010-08-15 @ 10:23:38
URL: http://liinaa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0