our last summer

en dag som stavades utbildning för min del i 8h, men jag hann även med magnetröntgen i en timma, så jag passade på att ta en powernap när jag ändå låg där o gjorde ingenting :) kvällen tillbringades med 9fina vänner på akropolis. god mat & fint sällskap!vi gick ner till sjön och hängde där en stund innan vi sedan åkte hem. nu ligger jag i sängen & tänker på de sakerna som kom fram innan idag, och undrar om det är sant, eller om jag bara inte är mig själv? ibland kan man undra, och ibland kan man bli riktigt ledsen på att folk inte går direkt till mig och berättar, istället för att gå till mina bästa vänner.. nu ska jag sova gott, för imorgon är det ännu en dag som innebär utbildning! kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0