today was a fairytale

min dag började klockan 07.00, med jobb :) slutade 09.30 och gick därefter ett varv runt sjön i det fantastiska vädret, (: sjukgymnasten väntade, och allt går bara framåt hela tiden med knäet. jag kan snart gå även utan ställningen :D gaalet bra! jag åkte upp till alla barn på sommaridrottsskolan, vilket var otroligt mysigt! alla är så bra, alla sken upp & jag fick många varma kramar! underbart. det blev jobb igen mellan 13.00-15.00, sen slutade jag! & idag har jag fått mina löner, vilket satt som spiken i kistan verkligen!!! moneymoneymoney. ikväll ska vi klä midsommarstången uppe i parken med ett gäng familjer från gemla, det blir även god mat och mys! awesome elt enkelt! JAG ÄLSKAR SOMMAREN & livet är underbart :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0