att ha kraften att va stark

ibland önskar jag att turen vill vända, att jag ska få vara fri från skador och börja träna igen.. men det kanske inte är det som är meningen med mitt liv, meningen kanske är att jag ska vara en förebild åt andra, träna andra och sprida glädje. precis nu när jag fått reda på att jag får åka inlines med de andra, får åka medans de kör intervaller, så ramlar jag i skolans trappor igår, och nu kan jag knappt inte gå! Doktorn ikväll, ett skadat knä, och smärtor gånger 1000. hemma från skolan idag, så min dag tillbringas i sängen!  just nu håller jag mig isolerad hemma, för jag vill inte berätta eller prata om det :) må bäst!

Kommentarer
Postat av: Carro

älskade johanna..

bara så du vet så finns jag här för dig :)

du är värd bättre <3

jag skulle gärna byta med dig så du får må bra !

2010-05-04 @ 16:18:49
Postat av: Sara

Det finns en anledning för allt, jag tror det.

Dock finns det orättvisor i världen som ingen kan förstå, men alla har vi ett syfte för att göra vissa saker. Så även för dig.

Du vet att jag alltid finns, oavsett hur lite vi har fått chans att prata med varandra de senaste veckorna pågrund av diverse saker. Men min kärlek till dig kommer aldrig att förändras. <3

2010-05-04 @ 18:47:51
Postat av: Tove

Lilla gumman :( hoppas det blir bra snart! LOVE <3

2010-05-04 @ 19:13:32
Postat av: Elin

Jag skulle nyss klicka ihop något fint, men det känns lite tjatigt efter dina andra vänner. Så det ända jag säger är, Du vet var jag finns. Speciellt efter det du hjälp mig med i helgen, evigt tacksam. Du är värld det bästa <33

2010-05-04 @ 19:40:40
Postat av: Lisa

Hej Johanna! :)

De var längesen, allt är bra med mig, dig med? Verkar inte så på inlägget men en stor måbraKRAM till dig :)

Det blev inte så många fotograferingar till balen så som det ser ut nu åker jag till Piteå innan, tyvärr :( Hade varit jättekul å fota dig annars! Men hoppas de löser sig!

Kram!

2010-05-04 @ 21:22:23
URL: http://missunpredictable.blogg.se/
Postat av: johanna

tack lisa :)

jahaokej, men det är ju ingen fara :) ja, det löser sig alltid :D va rädd om dig o ha det jättebra! Kram

2010-05-05 @ 10:06:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0