25 augusti, GRATTIS LOUISE<3

jaa, somsagt, först säger vi GRATTIS till den bästa louise jag känner !<3

skolan idag har varit niiice ! började 11, sovmorgon mkt länge som va göööött,
sen samhäll, idrottsledarskap o idrott !
slutade vid halv 4 , åkte buss hem, o sen kom hannah till mig!
vi tog på oss träningskläderna & skorna, sen begav v oss ut på en 8km lång runda !
sprang o sprang o sprang , det va GÖTTTT, andningen gick precis som jag ville, andades normalt heeela tiden !
har knappast aaldrig lyckats med de innan :o
benen kändes ändå pigga, efter 1.5 vecka vila :) skööönt !
allt kändes perfekt, o det är tack vare hannah!<3
jag vet att hon vet vad hon ska göra om andingen cepar, o därför känner jag mig trygg !
och kan andas normalt :) den känslan kan INGEN förstå !
sen när vi kom tillbaka så va vi lite med Maya & Michelle, sen gick jennie,hannah o jag till macken!
söt-unge där!^^ hahah, fyyy vad vi skrattade :o
Hannah är världens bästa , så är det bara, <3

nu hade jag tänmkt sova faktiskt !:D
skönt, imorgon är det skola till 14.20 :)
ha en fin kväll!
Pusssssss&Kram, <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0