WHAT a night !

herrejävlar vilken kväll ! oj, finns knappt ord !
jag hade sjukt roligt, och det tror jag alla andra också hade !
:D:D lucia-johanna sprang runt och dansade och hoppade, det
kan inte ha varit en rolig syn ! haha.
träffade också bengan en sväng, !
kvällen avslutades med snack och virrepannor .
klockan var kvart i 5 , och alarmet ringde sedan kvart över 6 !
time fpor kyrkan och fik med klassen :)
mycket mysigt, ! jag måste bara passa på att berätta att
jag verkligen tycker om min klass, och självklart andra Idrottsklassen
också :) nu ska jag sova, för 1timmars sömn är inget att hurra för !
bilder kommer när jag orkar hämta kameran ;p
looove!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0