2 Juni - sommarjobb

"vem kan stoppa oss när vi bara hoppar fram?"
jaa, det kan man undra!
sommarjobbet är i full gång, snart slut faktiskt !:)
Idag va hannah tävlade på Lag-SM för kvinnor i 800m,
så jag jobbade med Sofia & elbilen !^^
& jaaa, den går ju inte som på räls kan jag inte påstå !
Det rullar inte, som alla andra bilar, den HOPPAR, och jag skojjar inte !:o
haha !
men kul har vi iaf ! :)
vilka underbart fina människor det finns egentligen !

när jag kom hem, va jag heelt slut, efter en fullspäckad dag på jobbet!
jag solade en stund, sen ringde dan !
lite prat med honom ! :)
sen ringade ockås mormor & lina!
Lina, ååh, jag är så glad för din skull gumman ! :)
Bio med robban ikväll, & hon är lycklig !
& jag är lycklig, för hennes skull ! :) <3
det kommer bli kalas !!

snart blir det sova för min del, klockan är halv 8, och jag är helt slut !
snaaaaart har jag sommarlov ! :D:D:D
& då har jag också maaaaasssa pengar ! :D

adios .
 äääälska sommarvädret !<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0