21 Juli

jag är hemma & jag är trött !
& jag är också vääääärldens gladaste ! :)



& jag vill bara åka iväg igen, till samma ställa, samma människor , fast en lite längre söndag ! :)
grattis alex till vinsten o den braiga tiden !
carro sprang som en gud, men ramlade tyvärr ! <3

igårkväll blev det en kväll med Jocke,Carro & Sara ! :)
jag fick världens idé; VI CYKLAR TILL ALVESTA, & KÖPER GODIS!^^
& så blev det !
vi tog våra racercyklar till alvesta & köpte godis !
20min tog det dit ungefär ! :)
och när vi ändå va där, så vafanken, vi köper en pizza också!:)
satt oss vid Prästängsskolan på vägen o åt!^^
påvägen hem, stannade vi vid Dan , pratade med han en stund & klockan blev med, närmare
bestämmt 23.00 , !
vi tog cyklarna hemåt, och jag va så rädd, jag skakade o höll på att börja gråta,
vildsvinen är inte min grej, och särkillt inte mörker , inga gatlysen, men vi cyklade hem på 10min :o
hahah D: gaalet fort !^^
hem o sova ! :)
trött efter en kalashelg med massa nya ansikten & härligt folk! :)
vill tillbaka, <3


barnvakt åt domma sötnosarna , flätat håret o plattat !^^ <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0