5 juli.

idag vaknade jag upp hos lina klockan halv 9 , vi duschade & fixade iordning oss,
sen staden för shopping till jennies konfirmation !:)
det fick bli en rosa ros och ett halsband !
kyrkan klockan 1, träffade massa bra folk , och satt sedan med systers lilla pojkvän Carl !
han är kul, !
mys i kyrkan, jag älskar det !
sen bilfäd hem med kusinemelie ! oj, du är också en massa bra ! <3
massa släkt o vänner va också sedan här, och åt o mös!
Jag verkligen ääälskar er ! <3
så galet fina människor, hela bunten !
småbarnen är mys , och kusinerna med !
lekparken & allsång det säger allt !
jag hade så kul, & jag önskar att jag får vara med om fler sådanahär kvällar ! <3

lillebror adam sov sedan här!:)
hans mamma o pappa va på bröllop & han passade då på att vara hos bästa storasystern johanna!
du är en massa bra, fast än att du är fett liten!
massa skratt & gamla bilder !
allt vi har varit med om tsms , det är sjukt !
Erikssons & Adolfssons, <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0