it´s sunday

en dag som till en början såg ut att rinna iväg i sanden,
blev tillslut väldigt mysig :) jag tog mig i kragen,
och begav mig in till staden, för att umgås med frida, !
en helmysig kväll med glögg,pepparkakor & godis :)
tack frida, detta behövdes :D
bussresan hem bjöd på massa vänner jag inte sett på länge :)
först dyker oliver upp,:D sen mitt i allt ser jag Kevin, bigsmile.
han är bra den killen!
sen JG, fy, han kan man ju inte annat än sakna :o
carro och jag kom iallafall tillslut hem med bussen, som va sjukt mkt försenad.
klockan är halv 8, jag borde sova, jag somnar snart med datorn över mig..
hoppas att du hade en lika fin kväll som jag, :)
PUSSSS!

man kan ju inte annat än älska den här synen :)
jul på liseberg, förra året var ngt extra !
kommer ni ihåg, Lina&Hannah?:D:D
älska julen, och allt va det innebär ! alla ljus och lyktor.
nu är det bara snö som fattas !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0