20081001

6 billion people in the world, 6 billion souls, and sometimes, all you need is one.

älskar den texkten :)
och det stämmer verkligen.

och nu är det oktober, äääntligen, höstkänsla, <3
lööööv it :')
har varit ute o gått en liten promenad i min ensamhet
och mest tänkt, ingen musik idag, bara tankarna :)
mysigt.. och nu vet jag.
:) det känns braaao kan jag säga.
skolan idag va slapp, en lektion 11.40-12.50 :)
sen ner på stan, träffa carro och sen marcus och robin .
åkte sedan hem med bussen .
har skrivit klart mitt arbete nu, så ikväll blir det slapp.
IDOL också såklart !:)
hejja Sepideh , så hiiiimlans grym ;o
:D:D:D GO GIRL !
      


Kommentarer
Postat av: Erika

fan va söt du är :D

2008-10-01 @ 21:18:05
URL: http://erika5cn.blogg.se/
Postat av: sara

gud vilka fina bilder! :) du är sjukt snygg lilla flicka! :)

2008-10-01 @ 22:32:54
URL: http://saaraliden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0